Translate

środa, 19 września 2012

POZNAJCIE SKY :)

Hej :)

Chciałam zakomunikować, że tak długo oczekiwana Pullip dotarła w końcu do mnie.

O 7:30 listonosz doręczył mi paczkę a w niej...

Podczas mojego oczekiwania zaczęłam mieć co do niej wątpliwości :(
zaczęłam żałować, że nie wybrałam innej
ale myślę nie przeżywaj zobaczymy jak dotrze.

No i dotarła i niestety...
Jakoś przeszła mi miłość do tej panny :(
ze względu na jej buźkę...
ale na szczęście można zawsze coś z tym zrobić, więc...

Przedstawiam Wam moją Sky (tak się będzie nazywała)
chyba nie jest to dla Was dużym zaskoczeniem, że jest to...

PULLIP ROMANTIC ALICE
Pink Version
limited ediction



 Kiedy ma zamknięte oczy nie mam do niej zastrzeżeń ;p
No poza rzęsami, które idą do poprawki jak znajdę czas.


Poniższe zdjęcie wyszło najlepiej - z klimatem ;p


Teraz tylko proszę o to, żeby doba trwała 48h 
i żebym mogła dokonać w niej kilku podstawowych zmian bo bez ręki ciężko...
(obitsu, rzęsy itp.)

S: Bye :*

BONUS

klik for ZOOM

31 komentarzy:

  1. Witaj Sky! Jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sky witaj!
    Wilandro- na pewno ją pokochasz, jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się Pullipy podobają, ale nei kupię żadnego ze względu na ich przesadzone kolorowiaste powieki które nijak się maja do tej dziecięcej buźki i są zobowiązujące przy doborze stroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieki to akurat nie problem - zawsze można je zmyć :D

      Usuń
    2. nie każda ma pomalowane powieki ,np moja Judy nie ma (pullip Kaela)

      Usuń
  4. Jest prześliczna :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Sky ! jest śliczna ale mi też się rzęsy nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tej ślicznotki ^^
    Mam nadzieję, że gdy dokonasz w niej planowanych zmian, to dziewcze zawładnie całym Twoim sercem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat za Pullip nie przepadam,chociaż customy mogłabym mieć na półce ^^ Gratuluję Lalki.Ma super sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewna byłam , że to ta pullip :D
    śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam że to będzie ta! :D
    To ja miałam na odwrót, kiedy odpakowałam moją to wpadłam w zachwyt. Strasznie mi się podobała i nadal podoba. Moja ma już obitsu i doklejone rzęsy ( bo stockowe są a fee ) i niedługo zamawiam dla niej akrylki :)
    Gratuluję zakupu, sądzę że się do niej przekonasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna jest! Mam nadzieje, że będzie z nią nie długo nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna lalka ! ;* Mam pytanie gdzie zamawiałaś ;P ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładniutka, chociaż przyznam, że nie byłam przekonana do tego modelu. : p Może u Ciebie mi się to zmieni i polubię Sky. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się te "rzęsy", znaczy dwie, chude kreseczki. To są w ogóle "kocie oczy"?..
    Ale ona, jak dla mnie, i tak jest cudowna! Uwielbiam jej oczy, buźkę, sukienkę i butki. <3
    zazdroszczę!
    A ja Ci mówię, za pare dni nie bedziesz chciała ją wypuszczać z rąk! Heh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też te kreski z boku nie podchodzą, a ogólnie lalkę jako model bardzo lubię. :3

      Usuń
  14. Sky jest piękna, domyślałam się żę to ją mogłaś zamówic...
    Oby poprawki jakie wporowadzisz utwierdziły cię że to dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, to jest przepiękna pullip :D Uwielbiam ją :3

    OdpowiedzUsuń
  16. ` Kurczę i ty masz do niej jakieś zastrzeżenia?! Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również dołączam się do gratulacji.!!!!!!!!!Pannica jest słodka.No moze te powieki do mnie nie przemawiają ale i tak jest urocza.:)Wielkie pozdrowionka śle.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. co ty od niej chcesz ? jest świetna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful post!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna! ;)
    Patrzę na zdjęcia juz z 10 minut lubie takie klimaty

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh, you finally got her! I have both Romantic Alice Pullip dolls (blue and pink versions), and they are my top favorite dolls! Congrats!

    OdpowiedzUsuń
  22. Co ci sie w niej nie podoba ?! Cudowna jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Romantic Alice... to mój number one na liście najpiękniejszych Pullipów *Q* zazdroszczę... jest przecuuudowna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Listonosz tak wczesnie?:D o matko :D
    ale ona boooska!*_* :zazdrości: :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam serdecznie za to, że ze mną jesteście, odwiedzacie, obserwujecie, czytacie i przede wszystkim komentujecie mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...